Pages

Tropical print



fashion-moderns
Musím říct, že tento rok jsem na své letní nákupy opravdu pyšná. Po většině koupených věcí jsem toužila už věčnost a zbytek byla láska na první pohled! Tato halenka byla ten první případ. Hned jak jsem ji viděla poprvé v brněnské Zaře, se mi moc líbila, akorát se mi zdála docela drahá, tak jsem se rozhodla, že ještě chvíli počkám a třeba se dočkám levnější ceny. Sice jsem se dočkala, ale halenka se líbila asi více lidem mé velikosti a já už našla pouze velikosti M, L a XL...
Tím však příběh nekončí. Když jsem byla v Londýně, navštívila jsem několik poboček Zary, ale nikde nebyla má velikost. Když jsem se už rozloučila s představou, že by mohla být má, den před odletem jsem vkročila do poslední mnou navštívené londýnské Zary a viselo tam hned několik "esek"! A teď je má!
Dnes odlétám na dovolenou, kdo uhádne kam?! :)

0 التعليقات:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More