Pages

Spring/Summer Shoes 2016



fashion-moderns
První máj...lásky čas! Proč se tedy dnes nevěnovat botám, které jsou jisto jistě láskou každé ženy!
Já mám většinou problém vybrat si ideální boty, ale toto jaro a léto je, co se týče výběru obuvy a trendů, jako dělané pro mě! Tak se na to pojďme podívat...

1. Jako první jsou tady sandále inspirované Berkenstock, (ty jsou mimochodem taky úžasné!). Věřím, že mnoho z vás je odmítá, někdo právě naopak. Jsou pohodlné, minimalistické...jako dělané pro mě!
 2. Espadrilles, které přímo křičí LÉTO! To jsou boty pro rozpálené letní dny naprosto nezbytné. Vnést do víru velkoměsta trochu té plážové pohody může být fajn.
3. Nějaké ty černé sandále na podpadku se v botníku nikdy neztratí...

4...a nude taky ne!

5. Slip-ons...víte, že pro tenisky mám slabost a pro slip-ons jakbysmet. Je libo černé? Bílé, mint či vzorované? Nejlépe všechny!

6.Nakonec něco extravagantnějšího...co říkáte mules? Opět černé, pohodlné a variabilní. Všechno je, jak má být, tak proč působí tak odlišně?

0 التعليقات:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More