Pages

Same bomber again



fashion-moderns
Tento článek je možná trochu překvapení pro ty, kteří mě nesledují na Facebooku, Twitteru nebo Instagramu. Chvíli trvalo než jsem se odhodlala shodit svou dlouho pěstovanou hřívu, ale byla to ta nejlepší věc, co jsem mohla udělat. Nejen, že se cítím tak o 10 kg lehčí, ale prostě mě ty vlasy najednou strašně moc baví...
Můj účes není jedinou novou věcí v tomto článku! Pamatujete, když jsem dělala článek o botách pro jaro/léto 2014 (tady!)? Už tenkrát mě naprosto okouzlily tyto černé sandále na podpatku. Jsou krásné a pohodlné, tojo, ale nic nepřekoná fakt, že jsem v nich extrémě vysoká (na mé poměry a ve srovnání s mou běžnou výškou). No, uznejte sami! Nejsou skvělé?

0 التعليقات:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More