Pages

New plans



fashion-moderns
Na prázdniny jsem se nikdy netěšila. Pod pojmem prázdniny jsem si pokaždé představila jediné...nudu! Tyto prázdniny jsou však úplně jiné a já jsem jedině ráda, že svůj volný čas dokážu trávit užitečně. Ovšem to znamená, že nemám tolik času blogovat, což mě moc mrzí, ale věřím, že se to brzy změní. I když je pravda, že s prázdninami se mi bude loučit těžko...Na blogu plánuji taky pár změn a chtěla bych se do toho pustit na plno, i přes to, že počítám s tím, že mi druhák dá zabrat :D Tak snad všechno výjde a já budu konečně spokojená :) Můžete mi napsat, co byste uvítali nebo změnili, pokud chcete!
Dnes článek trochu z technického hlediska, ale o tom je taky potřeba jednou za čas dát zprávu.

0 التعليقات:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More