Pages

Marble iPhone case



fashion-moderns
Mramor. Ano, už ho mám i na obalu na mobil. Ale vlastně proč ne?!

S novým mobilem přišla totiž i starost, kde mu sehnat nějaký hezký obleček. Hledala jsem všude možně! Různé obchody, města, státy, ale nikde nic. Schválně by mě zajímalo, odkud máte obal na mobil vy, protože já své pátrání vzdala a nechala se zachránit stránkou CASEABLE. Je vám povědomá? Pokud ne, měla by. Tato stránka totiž nabízí mnoho různých obalů na vaše elektronické miláčky a mezi nimi právě i obaly na smartphony a iPhony. Jistě taky stojí za zmínku, že si můžete navrhnout jakýkoliv obal sami podle vaší představy!

A abych udělala radost i vám, mám pro vás slevový kód na 10 euro při nákupu nad 20 euro! Platí do 6. října, takže šup, šup! Je o co stát :)

0 التعليقات:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More