Pages

I'm different...



fashion-moderns
Často slýchávám, že můj styl je vhodný spíše pro starší slečny, (rozuměj 20 a více let). Nějak nevím, co lidi k tomuto názoru vede. Co vlastně očekávají, že budu nosit? Pravděpodobně se stačí rozhlédnou na ulici, abych pochopila, co si mám úměrně ke svému věku obléknout. Správně bych neměla poznat kvalitu, mít ráda minimalismus a už vůbec ne, ocenit nadčasovost věcí...Abych se přiznala, vždy jsem byla hrdá na to, jak se oblékám, že nejdu tak úplně s davem pubertálních slečen, které hromadně nakupují v New Yorkeru, (nic proti NY, ale asi chápete, co jsem tím chtěla říct...), ale mé okolí to vnímá úplně jinak. To jak se k módě stavím a prostřednictvím jí se prezentuji je pro ně často nepochopitelné. Snad ani nemusím připomínat kolikrát jsem slyšela tuto větu na tisíc způsobů: "Tobě se to nelíbí? Když ty máš tak divný styl!"...
Co si o tom myslíte? Teď je ta správná chvíle projevit svůj názor!

0 التعليقات:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More